![]() |
|
NV Rallyt 14/6 -14 |
|
![]() |
| Robin & Kent har kört NV Rallyt den 14/6
det var ca: 5 mil körning på blandade vägar. Start & mål var vid
Grindstugan i Uppsala och stopp för Matrast var vid Lennakattens station i
Marielund. Det var 75 st motorcyklar & 75 st mopeder som deltog. Fint väder men väldigt blåsigt. Tack Kent o Robin för bidraget till sajten |
|
| Här finns några bilder | |